מצלמות אבטחה במעון
מצלמות אבטחה למעון
תאריך הפוסט

מצלמות אבטחה למעון

החוק החדש של התקנת מצלמות אבטחה במעונות

התקנת מצלמות אבטחה במעון יום, הוא חוק חדש שהממשלה חייבה את כל המעונות בארץ להתקין. אוריאל מערכות מיגון התקינו מצלמות אבטחה בכל המעונות של רשת נאות מרגלית, מעלות, ועוד מאות מעונות בירושלים וברחבי הארץ מאילת ועד מטולה.

כל המתקינים בעלי אישור ממשטרת ישראל לעבוד במעונות ובגני ילדים. זה פרט חשוב לפני ביצוע ההזמנה לבדוק שהמתקין שמגיע להתקנה יש לו אישור עבודה במקומות רגישים.

החוק החדש דורש מבעל העסק ומאתנו להתקין מערכת מצלמות ששומרת את הצילומים ל14 יום. ככה שבמקרה כלשהוא יש למערכת זמן לעשות בדיקות על אותו מקרה.

המצלמות צריכות להיות ממוקמות בכל כיתה וגם בכל חצר וג'ימבורי. המקומות שלא חייב על פי חוק הוא שירותים ומסדרונות ומשרד המנהלת.

הניסיון שלנו בהתקנת מצלמות במעונות ובגני ילדים הוא ניסיון של למעלה מ10 שנים. מכיוון שאנחנו יודעים איך לעבוד בצורה שלא תפריע לפעילות המעון.

תמיכת הממשלה בהתקנת מצלמות

ממשלת ישראל מתקצבת את כל המעונות בהתקנת מצלמות אבטחה במעון. לאחר הזמנת המערכת והתקנתה ע"י חברתנו אנחנו שולחים אישור שהמערכת הותקנה לפי כללי החוק ואותו מעון מקבל החזר מלא על כל הכסף מהממשלה.

החוק דורש שיותקן מערכת ומצלמות באיכות 2 מגה פיקסל, ושהמצלמות יהיו עם הגנה נגד ונדליזם במילה מקצועית זה נקרא "אנטי ונדל" וארון תקשורת עם נעילה על ידי מפתח.

חשוב מאוד שהזנת חשמל לארון התקשורת יהיה הזנה ישירה מארון החשמל. דבר זה מונע הרבה בעיות מכיוון שאף אחד לא יכול לנתק את המצלמות. במקרים רבים שקורא אירוע וניגשים למערכת לראות את ההיסטוריה מגלים שבטעות אחד העובדים הוציא את השקע של הארון תקשורת בשביל לחבר מוצר אחר ואפילו לא ידע שהוא ניתק את המצלמות. לכן חשוב מאוד להשים דגש על הנקודה הזאת.

לאחר התקנת המצלמות הגישה אליהם היא על ידי המנהלת או משטרת ישראל. ברוב המקרים מגיע חוקר מהמשטרה בשביל לצפות על אותו אירוע שהמנהלת או אחד ההורים דיווח.

גורם ההרתעה של המצלמות הוא גורם חזק וברגע שהעובדות יודעות שהם מצולמות והם תחת פיקוח הם לא יעשו משהוא שהוא לא חוקי.