מצלמות אבטחה לעסק
מצלמות אבטחה לעסק
תאריך הפוסט

מצלמות אבטחה לעסק

התקנת מצלמות אבטחה לעסק

להקים עסק מצליח זה לא דבר פשוט, ולכן ברור מדוע כל מי שכבר הקים עסק כזה רוצה לדאוג לכך שהוא ימשיך לתפקד כמו שצריך. ככל שאנחנו מעסיקים יותר עובדים אנחנו גם חושפים יותר אנשים למידע רגיש ואפילו לכסף או למוצרים שונים, ולכן הצורך להגן על העסק ברור ומובן.

גם אתם הייתם רוצים להגן על העסק שבניתם בעשר אצבעות? אם כך, כל מה שאתם צריכים זה להתקין מצלמות אבטחה בעסק. אצלנו בחברת אוריאל מערכות מיגון ואבטחה תוכלו למצוא שלל מצלמות איכותיות שתוכלו להתקין בכל מקום שתרצו ואתם מוזמנים לפנות אלינו בכל עת.

בסופו של דבר נכון: אם אחד מהעובדים או אם אחד מהלקוחות ירצה לגרום נזק לעסק הוא יוכל לעשות זאת. הוא יוכל לגנוב או לפגוע בכל דרך אחרת, אך מצלמות אבטחה בהחלט יכולות להגן על העסק כי פעמים רבות הכוח שלהן הוא כוח מרתיע. לא אחת קורה שפורצים שחושבים לפרוץ למקום מסוים מוותרים בסופו של דבר על העניין כי הם רואים שקיימות מצלמות במקום, כך שניתן לומר שתרומתן של מצלמות כאלה היא רבה. 

כל בעל בית שרוצים להגן על סביבתם הקרובה, חייבים להבין שהסיבות העיקריות להתקנת מצלמות אבטחה לבית הן מאוד מגוונות. מטרת מצלמות האבטחה להגן על רכושנו ולהקטין את המקרים בהם יגרם נזק לרכוש ואף לחיי אדם.
רק מלשבת מול חדשות הערב נוכל למצוא מספיק סיבות מדוע להתקין מצלמות לבית/בעסק.

חוק התקנת מצלמות אבטחה בעסק

במדינת ישראל יש חוק שכל בעל עסק צריך להתקין מצלמות אבטחה. ופעם בשנה מבקשים מהמתקין אישור תקינות המצלמות ושהמערכת מגובה במערכת UPS, שבשעת ניתוק החשמל המערכת ממשיכה לפעול ולצלם.

רוב הגנבות הם בעסקים, ועסק שלא מותקן בו מערכות חושף את עצמו ואת הלקוחות שלו לגניבות וונדליזם. כמו למשל אולמי אירועים וגני אירועים שפונים אלינו כמעט כל שבוע בדרישה לפתוח ללקוחות את המצלמות לבדוק מי גנב את הטלפון או את הארנק בשעה שהם היו ברחבת הריקודים. או ברוב החניות שאדם טוען שנתן לקופאי 200 שח בשעה שנתן 20 שח ועוד המון מקרים של יום יום